Tuesday, March 8, 2011

☷ Kedai Badan ☷

Sebenarnya kalau kita shopping ni buat hati rasa riang gumbira...hati tidak gundah gulana.maka tadi selepas pulang dari kilang..awwa awwa..wuooo..awwa..awwa..hahaha tetiba nyanyi lagu sudirman lak..happy sebab dapat shopping walau hanya 4 barang sahaja.kesian incik momok menemani aku masuk dari satu kedai ke satu kedai tapi 4 barang sahaja yang dibeli.Ingat satu shopping complex tu owang nak borong.

Inci Momok : eh eh 4 barang sahaja beli..nape tak borong semua?

Saye : ingat saya anak tokey balak bee.tokey balak pun bole bangkrup kalau dapat perempuan macam saya.kalau you letih pie la rehat kat kereta.(✖╭╮✖)

dia dah bosan lar tu ken kalau ayat yang macam gitu.malas nak layan ayat2 dia yang gitu ken, saya buat bodoh masih menjelajah disetiap kedai yang ada di Jaya Jusco kat Alpha Angle.Kedai kasut 2 kali masuk keluar.kasutnya tak beli-beli juga.tak berkenan dihati.Incik Momok masih mengikuti bontotku yang melenggang2 diruang legar jaya jusco tu sambil saya mengulang ayat-ayat

Saye : tak pe, you pi jer tunggu kat kereta tu..buang karen jer u ikut i.nanti u penat.

Sebab dah tahu saya macam perli dia ken..dia buat bodoh juga mengikuti saya sambil2 tu melepak2 di kerusi yang disediakan dan menjeling2 ke arah saya takut saya bermain mata dengan jejaka handsome di Jaya Jusco tu..

Last -last kat kedai badan ( Body Shop ) juga yang menjadi tarikan saya. rasanya 45 minit saya kat dalam kedai tu dan incik Momok mula melarikan diri takut saya akan memanggil dia dan mengarahnya mengeluarkan kertas2 yang berkaler biru dan purple dari purse dia.(◕‿-)

Paper bag yang besar

Barang yang kecil!! dengan harga yang besar bersama paper bag yang besar

Baju yang kecil dengan harga yang kecil RM19 hengget jer...

No comments:

Post a Comment