Friday, March 11, 2011

FeeL The JoY

Saya ni bukanlah seorang blogger yang tegar..hehehe..tak tahu nak taip apa.idea tu banyak sebenarnya untuk merapu tapi bila dah mengadap komputer semua info2 dan segala nak merapu semua hilang.Blog saya ni juga bukan nak cerita pasal widget ke, computer ke, fesyen ke tapi pasal saya...makan , shopping, tido, kerja dan merapu.kalau dah nikah tu tahu la apa aktiviti yang nak dibuat..hehehe..banyakkan aktiviti yang besh2..hehehe.

Okey la cerita pasal nak nikah ni aku bosan dan boring sebenarnya..bukan tak mahu nikah..nak nikah..coming soon..tarih hari dan bulan masih dalam rahsia..biarlah rahsia..itupun kalau jodoh ada.Dan ramai lah Aunty2,datin2, puan sri2,tokey2,coucil member kat tempat kerja aku bertanya

"when you will be married, Anis?"
"Nis,,,dont forget to invite aunty ye?"
"Ani..klau u married datin jangan lupa yer"

aduh....nanti tengoklah dimajlis nikah gue..ada orang2 veteren..mak2 datin dan juga nyonya2 yang datang..yer la mereka tu baik2 aja dengan aku sebab aku hormat mereka yang dah agak2 veteren walau dulu mereka ni boleh dikatakan kerek dengan aku.

Walau apa pun kisah hidupku di blog ini antara suka,antara duka aku harus rasa gembira...walau duka yang melanda.yer la orang tidak akan tahu apa yang kita rasa.cuma memandang dari luaran sahaja.Apa2 pun yeaahhhhh kita enjoyyyyyyyyy!!!!


Nota Enjoy : Apa orang nak kata..apa orang nak mengumpat pasal aku dipersilakan, sedikit pun tidak luak pahala aku,malah pahala aku bertambah2 setiap umpatan mereka itu> boleh rujuk pada hadis tentang fakta ini. peaaceee \m/(>.<)\m/

No comments:

Post a Comment