Thursday, June 2, 2011

AkU Kah YaNg B0ngg0K?


Aku ker yang bongok?

Masih kerja kat sini dengan walau tawaran dan kenaikan gaji yang menarik..

aku tensen..


tensen dengan makhluk tuhan yang paling seksi


perut buncit kedepan botaknya ditengah..


berjalan seperti penguin...itulah bos aku
hebatnye aku ni..

kutuk bos aku yang macam nazi


moga tuhan ampunkan dosaku kerana mengutuk sakan bos aku tu

aku tak kutuk orang lain pun..bos aku jer ( ayat ngelat )

moge aku bertabah dengan kekejaman bos aku tuh


katenya nak disepak atau dicampak ke tempat lain


errrr entry kutuk bos lagi..


ampunkan doseku..


aku manusia lemah..tak berdaye..


takpe..bos aku takde pesbook ngan blog


dia tak bace aku kutuk bos aku giler2..


esok harap aku tak kutuk dia lagi..


nanti bertambah lak dosa aku


esok aku dtg kerja melenggang dan senyum kerang busuk


sama bos aku..


bos aku yang bonggok..


okey esok aku tak kutuk dah bos aku


hari ni jer..sbb kan makhluk tuhan paling seksi tu la


aku takde mood nak buat kerja..ala kadar jer..


sekian terima kasih kerana mengutuk bos..



Nota bulu kaki bos : bos bongok ke aku yang bongok..

No comments:

Post a Comment