Monday, December 30, 2013

Jadi Bini Aku Boleh?

Tengahari tadi tengah berkhayal dalam bilik datang seorang client kat aku tanya :-

"Jadi Bini Aku Boleh"

Aku terkejut ...muka terkulat-kulat dengan mulut terganga ngaaa ..pen jatuh ke riba dan tuppp ke lantai...(ni tipu sbb nak bagi ayat best) hahaha

Aku fikir dia seloroh..tapi muka nampak benar beria..Aku cuma mampu senyum kambing.Hmmm kalau lah aku single *blink *blink *blink

But then again, salah ke kalau  para jantan propose formal “Sudikah kau ambil aku jadi suamimu?” Salah ke? Tapi aku tak boleh blah proposal formal macam ni laaa… Kiok! Ingat ni filem ke haper? Lepas kahwin nanti tak adanya pulok nak berbahasa-bahasa macam ni… Gambir… “Jadi isteri aku, boleh?” Macam  best proposal yang sempoi dan terkejut beruk tu! Aharks!

NOta kaki :-Apapun lupakan hajatmu!! Sedih!!

2 comments: