Friday, September 23, 2011

Hackers


Alkisahnya dah lama tak hupdate blog, ada lah hamba allah mana yang datang hack owangnya blog...kononnya dia nak mencuba kepandaian dia dalam hack apa juga website dan blog orang lar..maka meroyan satu badan la owang.minta tolong siapa lagi kalau bukan chenta hati semalam.alhamdulilah boleh buka balik..yer lar saya tak reti nak buka balik or setting apa2 yang boleh buka or anything else..jadi saya letak kawan baik saya sebagai admin kedua dalam blog ni..template ni pun dia yang buatkan..hihikhik..saya tahu taip dan letakkan apa-apa yang patut dalam blog ni..

inilah kawan saya yang juga penjaga blog saya

Tah lar apa sebenar saya nak cerita dalam blog saya ni..tiada la perkara-perkara yang menarik atau d'boom dalam hidup saya melainkan kerja sampai pingsan..hahaha..

No comments:

Post a Comment