Thursday, June 4, 2009

♥ Rindu Itu Telah Ku Buang Jauh ♥


Rindu pada yang telah tiada dalam hidupku...im missing something...errmmmm sejak 2 hari yang lepas...

Kedinginan malam ini menyapaku
Mengimbau kembali segala memori
Cinta yang dulu begitu utuh dihati
Hembusan bayu selembut sutera
Membiarkan aku ketika itu
Leka dengan belaian cintamu
Hanyut terus dibuai dosa....

Hujan renyai menyedarkan aku
Bahawa cinta itu sebenarnya
Bukan milikku.....
Namunku terus meredahinya
Tanpa memikirkan kesannya
mengharap dan terus menanti
Akhirnya aku tersungkur sendiri.....

Lukaku ubati sendiri
Rajukku tidak terpujuk
Api kemarahan disimbah titisan air mata
Rinduku terus berlagu sendu....

Hujan lebat menyimbah tubuhku
Menyedarkan aku bahawa..
"SETIAP PERTEMUAN PASTI ADA PERPISAHAN...
DARI PERPISAHAN DATANGNYA KERINDUAN...
DAN KERINDUAN ITU MENGUNDANG PENDERITAAN".......

Dan mengapa aku terus menanti?
Lantas ku biarkan hujan membawa rindu ku....
Dan kini rindu itu telah ku buang jauh.....
Jauh bersama aliran air hujan itu......




No comments:

Post a Comment